Велосипед-генератор та інші цікаві розробки чернівецьких школярів (фото)

0
37
Загрузка...

Фінальний воркшоп відбувся в Чернівцях в рамках проекту «Прозорість в Чернівцях:посилення широкої участі громадян в оптимізації громадського контролю в м.Чернівці»,-повідомляє офіційний сайт Чернівецької міської ради. В рамках воркшопу 16 навчальних закладів міста, які брали участь в конкурсі «Енергозбереження: все починається з ідеї», презентували та захищали свої командні проекти.
Цікавими та різноманітними були виступи шкільних команд, які показали високий рівень знань, зацікавленість проблемою енергозбереження та вміння креативно підходити до презентації. Попередньо за проекти голосували в електронній системі, потім журі виставляло свої бали і в результаті були оголошені переможці.
Назва проекту команди ЗОШ №8 – «Кришталевий скарб», а мета та завдання проекту – дослідити проблему нераціонального використання води у навчальному закладі; ознайомитися з світовими практиками збереження води; знайти шляхи вирішення цієї проблеми; сформувати в учнів школи почуття відповідальності та причетності до вирішення проблеми раціонального використання води; пропагувати серед учнів школи та міста екологічне мислення та формувати активну життєву позицію. Розробники проекту стверджують, що при економічному підході, суму, яку ми щомісячно сплачуємо за використану воду, цілком реально зменшити в два, а то і в три рази. Як свідчать розрахунки, при використанні сенсорних змішувачів споживання води скорочується до 30 %, а змішувачі з аераторами-розпилювачами дозволяють економити до – 45%. Досить цікавим та простим у реалізації методом, є збирання дощової води у резервуари на подвір’ї школи. Зібрану воду можна використовувати для поливу зелених насаджень школи та кабінетів. Такими резервуарами можуть бути пластикові діжки, об’ємом 227 л за ціною 340 грн. за 1 шт., що зекономить витрати води в школі. Кошти на придбання діжок можна отримати, провівши загальношкільний ярмарок та збір макулатури. Команда школи №8 посіла перше місце і отримала в подарунок ноутбук.
На другому місці – команда школи №24 з проектом «Збережемо енергію – збережемо країну». Одним з ефективних методів економії електроенергії учні вважають застосування новітніх інноваційних технологій з метою раціонального використання та економного витрачання енергетичних ресурсів, а саме встановлення енергозберігаючих ламп. Даним проектом передбачається здійснення модернізації системи внутрішнього освітлення приміщень школи. В результаті реалізації проекту планується замінити 572 освітлювальних лампи економічного витрачання, що дасть змогу зменшити витрати електроенергії. Також в рамках проекту команда школи передбачає просвітницьку роботу, проведення флеш-мобів та творчих конкурсів серед учнів. В подарунок школа отримала планшет. Команда гімназії №3, яка посіла третє місце з проектом «Е в кубі», отримала багатофункціональний принтер. Всі команди отримали дипломи за участь. Також члени журі відзначили інші цікаві проекти, зокрема школи №37, команда якої створила з звичайного велосипеду генератор для заправки гаджетів, школи №4, яка пропонує замість екологічно шкідливих обгорток для зошитів та книг шити власноруч з інших матеріалів, розробляти навіть цілі комплекти для класів, а ще заробляти на цьому.
Підбиття підсумків відбувалось з врахуванням електронного голосування за проекти та оцінок журі. «Дуже радію, що в нас така розумна та ініціативна молодь і що завдяки моїй участі в семінарі Ради Європи Чернівці змогли залучити європейські кошти і реалізувати цю програму, – сказав міський голова Олексій Каспрук. – Перед журі стояла нелегка задача визначити найкращих, тому що всі проекти були цікавими, кожна команда намагалась представити свої дослідження та ідеї оригінально та переконливо. Сьогоднішні змагання ще раз показали – в нас талановиті та небайдужі школярі, які розуміють важливість і актуальність питання енергоефективності та енергозбереження. Впевнений, що своїми знаннями та ідеями вони будуть ділитися зі своїми друзями, батьками, будуть впроваджувати їх у життя».

Оля Манюк, fakty.cv.ua
***

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

eighteen − 4 =