Польовий пропонує «революційний» підхід до оформлення стіни на Центральній площі

2
1625
Загрузка...

Власник «Льодового майданчика» Павло Польовий не розуміє, чому «вперлися» в панно, і пропонує свої варіанти оформлення стіни за пам’ятником Т. Шевченка на Центральній площі Чернівців.

 

150521-Vyshyvanka-rekord-Soborna-fakty.cv.ua (26)-Polyoviy
Павло Польовий з дружиною Діаною та донькою Глорією

Своїми ідеями Павло Польовий погодився поділитися з читачами fakty.cv.ua.

По-перше, Павле, чому «раптом» Вас так «зачепила» ця тема, і чому не взяли участь у конкурсі проектів?

Про конкурс я дізнався вже тоді, коли оголосили про завершення прийому пропозицій. Не кажу, що я можу за всім встежити, але, загалом, ніби активно цікавлюсь місцевими новинами, тож якщо я не знав про конкурс, то, напевно, можна припустити, що ще чимало чернівчан, які могли поділитися своїми ідеями, теж залишилися «поза грою».

Побачили Ви інформацію і…

Так, побачив в інтернеті (до слова, на вашому сайті fakty.cv.ua) інформацію про те, що мають міняти панно на Центральній площі і про конкурс на кращий макет. І думаю: яка обмежена фантазія. І чому коли виникають проблемні питання, їх одразу прикривають банером. Гагаріна – банер, біля пивзаводу – банер, Соборна площа – банер… А щось інше?

Не обов’язково ж «вигадувати велосипед», Європа, світ вже катається на цьому «велосипеді», а нам треба не придумувати, а брати «готові велосипеди».

І який «велосипед» Ви пропонуєте для стіни на Центральній площі?

Йдеться про вертикальні сади або вертикальне озеленення стін. Воно досить популярне в Європі, в Штатах. Будучи в США недавно (на двобої Володимира Кличка), я в Нью-Йорку на 5 Авеню бачив це вживу. Це вражає! Люди там фотографуються на фоні. От вам і привабливий для туристів об’єкт!

Варіантів є безліч – від найдешевшого вічно зеленого плюща до цілих картин, цілого мистецтва. Я реально не спав ніч, запалившись цією ідеєю. Шукав різні можливі варіанти, тобто подешевше, бо для нас ціна питання теж має велике значення. Хоча можуть бути варіанти і настільки дорогі, що ми навіть не можемо собі уявити. А в Європі і Штатах все це є.

Знайшли реалістичні для нас варіанти?

Я подумав, що проблема може більше полягати не в тому, щоби зробити, а в обслуговуванні. Тим більше, в умовах нашого клімату. Сніг, мороз і т.д. Але є варіанти. Можна почепти сітку і кинути плюща «вічнозеленого», або складніші конструкції. Можна кинути дріт і по ньому дати рості виноградному плющу.

До слова, це міг би бути озеленений логотип якоїсь серйозної компанії, яка може добре заплатити за рекламу.

Інший варіант. А чому не запустити звичайний виноград з лозами? Я не виноградник, але впевнений, що є сорти винограду, які можуть жити і плодитися в наших умовах. Власне, проаналізувавши відповідну інформацію, пересвідчився, що це так. Що це нам дає? Зелена стіна – раз, фотосинтез – два, третє – в жовтні, коли, зазвичай, збирають урожай винограду, можна було б провести винний фестиваль в центрі міста, тобто в такому разі там «ідейно» підходить це робити.

Якщо пофантазувати, чернівчани могли би й самі долучитися до збору, тобто зібрати такою собі «буковинською клакою» і потім у великих чанах «натоптати» той виноград і отримати вино, яке потім громада споживатиме на якихось загальноміських гуляннях. Тобто це й відпочинок, і ще одне свято. Плюс Чернівці потрапляють з такою новиною «зайвий раз» на всі телеканали, бо це неординарний проект і в незвичному місці – там, де ніхто не міг подумати.

Якщо розвинути цю тему, то це може бути ще один цікавий фестиваль у Чернівцях. А отже і «крута тема» для туристів.

Мені товариш сказав, що з одного метру квадратного виноградника можна зібрати урожаю на літрів 10 вина (залежно від урожаю). А у нас там немало квадратів.

У нас є люди, які професійно займаються вирощуванням винограду і виробництво вина. Вони можуть освоїти цей грант (150 тис. грн.). І потім на святі продавати свою продукцію.

А якщо міська рада бачить там лише панно?..

На «найпримітивніший», меркантильний випадок – вішати там рекламний банер за дуже великі гроші. Мені здається, що місто може на цьому заробити мінімум 1 млн. грн. в рік. Крім брендових компаній і фірм, думаю, є бізнес-групи або навіть окремі фірми, які заради престижу і потужної іміджевої реклами готові були би платити щонайменше 100 тис. грн. в місяць за рекламу в такому місці. Можу помилятись.

Але зелена стіна – це точно «фішка» міста була би. І потужна інвестиція для приваблення туристів.

Тобто якби Вас, припустимо, допустили би до конкурсу, Ви би «лобіювали» все-таки ідею «живої» стіни…

Так, я думаю, що це найбільш перспективний варіант. До прикладу, на фоні зеленої стіні можна встановити штучний водоспад, звідки вода стікала би в той же фонтан.

Можливо, в Чернівцях знайдеться компанія ландшафтного дизайну, яка за рекламу там же погодилась би це обслуговувати. Або трест зеленого господарства.

І ще великий плюс – це може стати початком масового вертикального озелення міста! Враховуючи те, що у нас регулярно виникають проблеми з ремонтом фасадів, можна було б переключити зусилля на більш перспективне вертикального озеленення.

Грошей за ідею не прошу – все для рідного міста. До речі, можу й сам з радістю взятися за реалізацію цієї ідеї.

А якщо «потяг пішов» вже, бо прийом проектів завершився ж ніби…

Може бути й таке. Хоча, думаю, якщо цю ідею сприймуть нормально, то, напевно, було б глупо не розглядати її лише через те, що завершився термін прийому проектів на конкурс. На першому ж місці має бути кінцевий результат! Чи я не правий?..

fakty.cv.ua

Загрузка...

2 КОМЕНТАРІ

  1. Замінити панно рекламою – 100 % примітив. Озеленення стін плющами – не витримає зимових морозів. Центральні вулиці міста , хоча б та ж вул. Б. Хмельницького – не ремонтуються роками. Я живу особисто в районі вул. маршала Рибалко, де розпочато роботу по водопостачанню та каналізації за кошти жителів вулиці. Ніхто навіть не знає, чому до кіця робота не доведена до кінця. А Польовому конче потрібно замінити історичне панно біля пам”ятника Кобзарю на Центральній площі або на плющі, або на рекламу, на яку туристи плюнути не захочуть.

  2. Лідія, кожен має право на свою думку;)
    Є сорти винограду, які стійки до морозів;)
    Озеленення стіни не пропонується за рахунок ігнорування ремонтних робіт:) Це взагалі такий конкурс проводиться, міськрада запропонувала 150 тис. на реалізацію, так розумію.
    і щодо реклами. Вона теж різною буває. Є рекламні ролики, які цікаво дивитися;) І тут реклама, звісно, не буде така, якою Ви собі уявляєте, що туристи на неї “плюнути не захочуть”. Тобто вони точно плюнути не захочуть, а захочуть сфотографуватися на фоні, наприклад;)
    Теперішнє панно – теж свого роду реклама, реклама нашого міста;)

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ