Радниця Каспрука: «Дістала брехня Продана, Ковалюка, Бешлея…»

0
282
Загрузка...

У чому полягає «брехня» перелічених і кого та чому вона вважає «запроданцями», радниця мера Олексія Каспрука Ірина Карімова не уточнила. Можливо, тому, що й сама не дуже знає відповіді на ці запитання?..

Хоча відповідний пост Ірини Карімової у Facebook швидше спрямований проти вже екс-голови Асоціації перевізників Чернівців Миколи Альботи, який під час цих перипетій з маршрутками і траспортного колапсу, мабуть, розчарував пані радницю (бо, може, в Ратуші очікували, що Микола Альбота, як близький до багаторічного мера Миколи Федорука, який серйозно посприяв мерству Каспрука, буде за будь-яких обставин «плясати під їхню дудку»? А він дозволяє собі навіть висловлюватися негативно про Каспрука). Або, можливо, є ще якісь причини. Але пані Ірина присвятила Миколі Альботі достатньо негативний для нього пост. А попутно, «за доброю традицією», вирішила закинути трохи бруду і в бік Продана і Ко:)

«Дістала брехня Продана, Ковалюка, Бешлея, Бабюк та решта запроданців! Перше – про Миколу Альботу та роздачу мером і його радницею маршрутів. Справді, пан Альбота прийшов до міського голови з одним із співзасновників свого підприємства та вимагав, аби йому повернули маршрути №11 та №12, або ж віддали на обслуговування лише прибуткові маршрути, бо в іншому випадку він закриває підприємство, продає автобуси, водії залишаються без роботи. Дискусія тривала 4 години, оскільки питання справді серйозне, люди залишаються без роботи, чернівчани без автобусів.

Пану Альботі пояснили, що рішення про тимчасове призупинення і закорочення маршрутів приймав не Каспрук, тимчасові угоди заключає департамент ДЖКГ, пропозиції з переліком маршрутів надіслані усім перевізникам, вони попереджені про порядок укладання угод: http://chernivtsy.eu/…/robota-avtobusnyh-marshrutiv-2-11-12… (текст – нижче).
Якщо на маршрут претендують кілька перевізників, то перевагу надають тому, у кого кращі автобуси, рішення приймається комісійно, публічно, відкрито. Що будь-який перевізник, в тому числі і пан Альбота, може подати пропозицію на будь-який маршрут. А якщо він хоче більшої стабільності, боїться ризикувати на нових маршрутах, то може подати в департамент заяву на обслуговування соціальних маршрутів, де зі своїми достатньо непоганими автобусами, має високі шанси отримати тимчасові договори на обслуговування і відповідно компенсацію за перевезення пільговиків, що дозволить йому отримати стабільне джерело для розрахунків за лізинг, гасити борги і не закривати підприємство.

Пан Альбота заявив, що про соціальні маршрути подумає, але навряд чи вони його цікавлять. Інші маршрути, окрім №5, 9, 9а, його взагалі не цікавлять, він і так послугу місту робить, що ще й на маршрутах №20 та №29 їздить, і щось на кшталт того, хай на тих маршрутах «лохи» працюють, бо там машини б’ються, а виручки гарної нема.

Щодо тарифу на проїзд, то також було сказано, що розрахунки перевізників розглядає тарифна комісія, яка й приймає рішення чи виносити це питання на затвердження виконкому, громадські слухання. Пана Альботу запевнили, що його розрахунки на встановлення тарифу обов’язково розгляне тарифна комісія.

Така була розмова. Пан Альбота залишився незадоволений, очікував, мабуть, інших пропозицій. Пішов із запроданцями домовлятися.

А Продан і його запроданці усе своєю міркою міряють, судять у міру своєї зіпсутості, шукають то відкати, то хабарі, то політичну помсту, то кидалово. Отака у них барижна психологія, уявлення про «договорняки» та «шкурняки». А працювати треба по закону, вимагати від перевізників одного: справних і чистих автобусів, культурних водіїв, доступних для чернівчан даних трекерів, дотримання графіків, е-квитка, легальних зарплат водіям, сплати податків. Тоді і чернівчани будуть задоволені, і робота у перевізників буде, і тариф буде обґрунтований», – написала на своїй сторінці у Facebook Ірина Карімова.

Кінцівка цього допису – просто «пісня»;) Як можна з таким не погоджуватися!;) Але є, звісно, і «але»… Навіть крім того, що незрозуміло, в якій брехні вона звинувачує людей, і на якій підставі називає когось «запроданцями». Достатньо згадати, як, приміром, пані Ірина файно розказувала про те, яке щастя буде для чернівчан, якщо взяти той супер невигідний для Чернівців єврокредит на нові тролейбуси… І т.д. і т.п.

fakty.cv.ua

***

***

З метою підвищення якості транспортного обслуговування чернівчан, розвитку екологічного електротранспорту, збільшення кількості транспортних засобів на автобусних маршрутах, де немає тролейбусного сполучення, перевізники попереджені про те, що тимчасово не будуть укладатися угоди на обслуговування автобусних маршрутів №2, №11, №12 та №40 та вносяться зміни у схеми ще 8-ми автобусних маршрутів.

Схема автобусного маршруту №9 буде закорочена до розворотнього кільця на проспекті Незалежності в районі готелю «Турист».

Автобусний маршрут №1-А буде спрямовано по вулицях Головній, Комарова, Героїв Майдану, Південно-Кільцевій та по вулиці Головній до розворотнього кільця в районі с. Коровія.

Схеми автобусних маршрутів Садгірського напрямку №15, №16 та №21, де діють пільги на перевезення, буде закорочено до зупинки «Шкільна» на вул. Головній.

Автобусні маршрути №13,17,18,23,36 та 37 курсуватимуть без змін.

Автобусні маршрути №26, №26А та №38 з 20 червня ц. р. курсуватимуть за оновленою схемою. Зокрема, маршрут №26 курсуватиме від заводу «Гравітон» до вул. В. Комарова через вул. Руську, В. Винниченка, Миру, В.Чкалова, Головну, В.Комарова, а з вул. Комарова до заводу «Гравітон» через вул. В.Комарова, Головну, В.Чкалова, Миру, Миргородську, У. Кармелюка, В. Винниченка, Комунальників, Руську. Маршрут №26А від заводу «Гравітон» до вул. Комарова курсуватиме через вул. Комунальників, В.Винниченка, Миру, В.Чкалова, Головну, В. Комарова, а від вул. Комарова до заводу «Гравітон» через вул. В. Комарова, Головну, В.Чкалова, Миру, Миргородську, У.Кармелюка, В.Винниченка, Руську. Автобусний маршрут №38 курсуватиме від аеропорту до гіпермаркету «Епіцентр» через вул. Лесина, Миколаївську, Миру, Авангардну, Миргородську, Кармелюка, В. Винниченка, Яську, проспект Незалежності, Головну, Ю. Гагаріна та Хотинську.

Одночасно буде внесено зміни в графіку руху тролейбусів, передбачено збільшити кількість автобусів на маршрутах №10, 10А, щоб максимально забезпечити потреби чернівчан.

Усі перевізники отримали нагадування, що з 16 червня цього року договірні стосунки з ними припинено за порушення умов договорів щодо забезпечення регулярності обслуговування автобусних маршрутів. Їм надано перелік маршрутів, де планують укласти тимчасові угоди до проведення конкурсу, а також режим роботи на маршруті та вимоги до транспортних засобів для їх обслуговування. Перевізник може подати свої пропозиції щодо маршруту, який він тимчасово бажає обслуговувати до проведення конкурсу на умовах замовника щодо кількості та типу транспортних засобів, кількості рейсів, режиму роботи. Для укладання такого договору до обов’язкових документів перевізник повинен додати квитанцію про сплату штрафу за порушення попереднього договору.

Окрім того, перевізники, які мають автобуси з належними технічними характеристиками, , запрошуються до співпраці з Чернівецьким тролейбусним управлінням, яке готове організувати їх роботу на автобусних маршрутах, забезпечити належне технічне обслуговування тощо.

***

Чернівецький перевізник: Раніше я купував автобуси, тепер продаю…

***

Микола Альбота (перевізник): З нашим мером домовитися неможливо (відео)

***

Карімова відповіла про «сумнівні умови єврокредиту» на придбання тролейбусів

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

two × three =