Бухарест таки готовий передати Чернівцям 100 тролейбусів б/у!

1
147
Загрузка...

Про це повідомив Чернівецький міський голова Олексій Каспрук після зустрічі з Генеральним консулом Румунії у Чернівцях Елеонорою Молдован, яка передала відповідний офіційний лист від мера Бухареста Габріели Фіря.

На своїй сторінці у Facebook Олексій Каспрук написав:

«Гарні новини, продовжуємо рухатись вперед!

Зустрівся з Генеральним консулом Румунії у Чернівцях пані Елеонорою Молдован. Вона передала офіційний лист від мера Бухареста Габріели Фіря зі щирими вітаннями чернівчанам.

Бухарест підтвердив свою готовність передати Чернівцям свої тролейбуси! Попередньо мова йде про 100 машин!!!

Тролейбуси не нові, але в непоганому стані. Нові низькопідлогові машини для чернівчан зможемо купити за бюджетні кошти і повністю укомплектувати парк електротранспорту Чернівців.

Впевнений, що це може кардинально змінити ситуацію з громадським транспортом у Чернівцях, в той же час, не виключаю потужної протидії, розумію, що декому це дуже не сподобається.

Пані мер вже дала доручення експертам з громадського транспорту детально опрацювати механізм передачі тролейбусів з Бухаресту до Чернівців.

Готуємося до робочої зустрічі з відпрацювання цього механізму та інших напрямків співпраці.

Делегацію з Чернівців у Бухаресті очікують вже на початку травня».

Справді гарна новина! Особливо враховуючи транспортні проблеми, які стають все болючішими для Чернівців…

Трохи дивує певна непослідовність Олексія Каспрука. Свого часу він вже повідомляв на мажорі про перспективи отримати від Бухареста немалу кількість б/у тролейбусів.  Але потім ця інформація чомусь «зникла» з публічних повідомлень представників влади, і мер, і його оточення ігнорували запитання про ці тролейбуси, всіляко уникали спілкування на цю тему. І в цей же час керівники міста, «грантоїди» та найвідданіші прихильники владної команди фанатично лобіювали кредит 8 млн. євро від ЄБРР на закупівлю нових тролейбусів, попри те, що було достатньо зрозумілих в наших реаліях аргументів проти цього по суті проекту «підтримки євробанку». І в цей період, що цікаво, лобісти єврокредиту активно критикували б/у тролейбуси, які були придбані наприкінці 2016 р. з ініціативи депутатів (хоча можна знайти публічні виступи водіїв і механіків, які схвально відгукуються про ці машини з Європи). Зате коли стало зрозуміло, що не вдасться протягнути рішення про той єврокредит, як бачимо, знову «ожила» тема б/у тролейбусів з Бухареста. З емоціями і знаками оклику. І тепер знову б/у тролейбуси перетворились для нас із «ворожих» на «рятівних»…

Ці дивні «позиційні зигзаги», напевно, можуть підтверджувати припущення, що за тим єврокредитом ховається якась вигода для окремих людей, тому його так наполегливо лобіювали…

Що ж, чекаємо б/у тролейбусів з Бухареста.

fakty.cv.ua

***

Водіям ЧТУ забороняють говорити позитив про тролейбуси б/у (відео)

***

Мер «заблукав» між тролейбусами з Бухареста, єврокредитом і проблемами ЧТУ (відео)

***

***

Про ті «нюанси» єврокредиту на тролейбуси, про які не знаємо ми

***

Борці за єврокредит на тролейбуси пропонують «програму підтримки євробанку»

***

Єврокредит на тролейбуси – політичне рішення, проблему треба інакше вирішувати

***

Кредит на тролейбуси: беремо 8 млн. євро – віддаємо 13,8 млн. євро… Вигідно?..

***

Бухарест подарує тролейбуси Чернівцям, а у Мінську купуватимемо

***

Чернівці купуватимуть молдовські тролейбуси, в Україні нема?

***

За начальником тролейбусного управління плаче тюрма вже 10 років (відео)

***

Про шляхи виходу з транспортної кризи у Чернівцях

***

«Соупадєніє» чи тролейбусники таки діють проти чернівчан заради єврокредиту?

***

«Шахове» пояснення транспортного колапсу та інших проблем у Чернівцях

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ